گزارش عملکرد تجمیعی هلدینگ سرمایه‌گذاری صنایع پتروشیمی در شش ماهه نخست سال 1402 از افزایش چشمگیر در تمام شاخص‌ها حکایت دارد.

به گزارش روابط عمومی شرکت سرمایه‌گذاری صنایع پتروشیمی، هلدینگ PIIC در سالی که به نام رشد تولید و مهار تورم از سوی مقام معظم رهبری نامگذاری شده است موفق به کسب افزایش سود در تمام شاخص‌ها نسبت به دوره مشابه شد.

بر اساس گزارش عملکرد شش ماه ابتدایی سال مالی 1402 هلدینگ سرمایه‌گذاری صنایع پتروشیمی با افزایش سود خالص تجمیعی و رشد 89 درصدی، افزایش سود عملیاتی تجمیعی با رشد 78 درصدی و افزایش درآمدهای عملیاتی تجمیعی 29 درصدی را نسبت به دوره مشابه سال قبل تجربه کرده است.

حجت‌الله برامکی‌یزدی مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری صنایع پتروشیمی در خصوص آخرین وضعیت پروژه‌های در دست اجرای این شرکت گفت: از جمله مهمترین پروژه‌های این هلدینگ می‌توان به افتتاح فاز 3 خط تولید دوده هارد در شرکت دوده صنعتی پارس، افتتاح خط تولید دوده صنعتی پی_تایپ در شرکت کربن ایران، بازگشت رسمی ولکانیز به مدار تولید و افزایش 400 تنی در شرکت صنایع لاستیکی سهند و راه‌اندازی مجدد دستگاه پالت‌زنی در شرکت شیمیایی فرآور قشم پس از 15 سال اشاره کرد.